Dvoudenního pracovního setkání partnerů projektu se zúčastnilo celkem 50 osob z 8 zemí.
11.6.
Vedoucí partner projektu představil a zhodnotil stav realizace projektu, stav čerpání a plnění rozpočtu. Shrnul uplynulé aktivity a s ostatními partnery byly probrány plánované aktivity v příštím období.
V oblasti komunikačních aktivit byly partnerem PP1 prezentovány výsledky prezentačních činností všech partnerů.
Z pohledu kvality řízení jednotlivých procesů a aktivit proběhla prezentace externího experta kontroly kvality.
Stav čerpání jednotlivých rozpočtů přednesli partneři.
V polední pauze prvního dne proběhlo jednání za účasti kontrolního úřadu v Ostravě a vedoucího partnera k čerpání rozpočtu a vykazování činností za RHK Brno. Bylo konstatováno, že je třeba posílit finanční management a doporučeno přijmout do týmu dalšího zaměstnance.
V odpolední části proběhla diskuse k případovým studiím jednotlivých zemí - workshop I.
Následoval workshop II. ke studiím proveditelnosti a diskuse k plánované observatoři.
Na závěr dne proběhl teambuilding před plánovanou večeří v restauraci.
12.6.
Partner PP1,5 připravil v rámci workshopu III. kulatý stůl k přípravě národních strategií na modernizaci VET systému.
Workshop IV. se věnoval aktualizaci staff-exchanges a dalším krokům a termínům ve 4. Periodě projektu.
Do odpoledních hodin pokračovaly diskuse mezi jednotlivými partnery a výměna zkušeností.